God morgon

Jag sov inte hela dagen idag som jag trodde, jag vakna 13.30 :D

åhh natten! ta mig tillbaka! ;) Sjuuukt kul var det ska ni veta! :D Vi fick se soluppgången också :'D

Jag var nyss ute och sola lite med louise men solen gick i moln hela tiden och jävla pissmyror bet mig i röven och foten så jag bestämde mig för att gå in och vänta på MATEN! :D jag är hungrig! ovanligt, var typ det jag tjata om mest inatt och hela morgonen! xD

Efter maten blire antingen simma eller gå på promenad. Ikväll MÅSTE jag plugga lite! Måste verkligen göra det. Skulle gjort det nu i helgen och ändå sitter man här på söndag och ska göra as mycket. aja det går nog bra!

ciao.

Meningslöst. känns som jag har gett upp dig nu! Din tur att visa om du vill vara min vän eller inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0