Fredag

Nu äre helg! :)

Jag lider med Louise som var tvungen att åka till Norge och missar en händelse ;) Men hoppas hon skjuter bra i helgen iaf :D

Idag har jag inte gjort någe vettigt i skolan som vanligt, vad gör jag där egentligen?? Gjorde nationella i engelska imorse gick väl inte allt för bra men hade inga förväntningar så det spelar ingen roll.. Sen hade vi matte där jag måla klart min bondgård. engelska och svenska gilldes inte som lektion idag.

Jag träffade Per anders också :D yeeei.
Jag och serena snodde hans cigg så busiga vi var ;)

han jagade mig i 20 m sen la han sig och dog, haha sött! :D

haha.

jag har fått min första visdomstand idag :D jag känner mig vuxen!! xD hehe.

Ikväll ska jag nog bort till simon där det tydligen skulle vara massa folk. Kanske blir en cider om jag orkar, men ska nog vara där och vara social iaf :D så ska städa undan lite här sen snygga till mig lite ;)

Ha en bra helg! 
det ska jag ha! :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Bläääää på dig din uydfgvbuileiohjgvbuyckegdbh!!!!

2009-05-08 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0