Fredag

ojojoj, vilka dagar.

Onsdag kvällen var jag och louise hos serena och beccis var med ett tag :) Jag och louise drack lite och alla cpade lite allmänt. Det var riktigt trevligt. Vid halv 12 begav jag och louise oss till byn, vi fick vänta 10 min utanför hörnet innan klockan blev över 12 så louise skulle bli 18 och få komma in ;) Utanför härjade vi med billy och marcus, det var trevligt. Även fast alla mobbar mig hela tiden.. haha. Det var typ jag och Louise och massa studenter ute men vi hade det trevligt :)


Louise med sin första köpta smirnoff på sin första gång inne på krogen ;) MOHA! Glad var hon i alla fall! :D


Maj och Louise! :)


Louise provade henkes studenmössa när vi var nere vid kajen där vissa galningar badade! :p

Sen försvann allt folk men tillslut hittade vi per och dennis! :) Då satte vi oss utanför ica.. Då var det lite familjebråk! Kul att jag och Louise sitter där helt oskyldiga och en vuxen människa som är mamma, kallar oss för småfittor!! MOGET :O Fan va arga vi blev. Vi blev nog så häpna så vi satt bara tyst och kolla på varandra..

Sen tog vi oss hem och somnade vi 03.30 :p När vi vaknade på torsdag lunch var det säkert 50 grader inne på rummet, huuua! Men slog rekord med folk som sovit i mitt rum :p haha.

Torsdag
Efter vi hade duschat och fräschat till oss lite så tog vi oss bort till serena och beccis. Gjorde tårta och massa små fix. Det var trevligt! :D Sen grilla vi och det kom lite folk :) Nu får bilderna tala för sig... Serena har fler bilder, 
->SERRE.BLOGG.SE


TÅRTA! :D


Födelsedagsbarnet och jag! <3


Vi trängdes ihop i en rockring!

Nu har jag inge mer roliga bilder så kolla på serenas blogg istället! :)

Senare framåt natten. Fick jag konstiga känslor.. Jobbiga känslor..
Bestämde mig för att åka lite donky toy istället då, för att slippa en person.
Fick sova på en soffa bara för det. Men det var trevligt det också ;)

Imorse kom jag hem och hade 2 sovandes gäster på mitt rum :) Börjar fundera om vissa personer har flyttat in hos mig :p

Nyss lyste någon upp min och louise tillvaro!! :D Nu är det kanske iaf EN sak som går som vi vill ;) (dansar och studsar runt av glädje) Allt annat går ju typ SKIT!

Jag räknade nyss hur många skoldagar jag har kvar, 6 st!! Det fick mig att sätta mig vid datorn för att PLUGGA! Men jag fastnade ju här.. Men måste ta tag i det här nu!!  HUA! FY FAN VAD JAG ÄR LAT!!

Ikväll ska jag och Louise åka bil och kanske till och med köra bil men det håller vi tyst om! :) 

Man lever bara en gång!! :D <3



Nu blire plugga plugga plugg! ^^

hejdå
men du är fortfarande den snyggaste av alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0