bestraffningen..

Nu kommer bestraffningen för att jag har varit vaken och sovit så konstigt den senaste veckan.. Har haft ont i huvudet i ett dygn nu.. Ehh man lever bara en gång! :)

Imorrn får jag och Louise skjuts av kjell ivar till östersund :) Skönt att slippa åka buss! 

Jag och Louise var nog väldigt trötta ikväll.. Inte för att vara rasistisk eller något men det satt icke svenskar i matsalen på sörgård och varje gång dom började prata började jag och louise asgarva! xD Det lät ja vad ska man säga lustigt?? Och vi fatta nog inte egentligen varför vi skratta vi var nog mest bara övertrötta. 

Jag ska nog sova snart. TRÖTT.
Tydligen väntar många jobbiga dagar ;)

Blir nog krogen både imorrn och fredag! :)
Klaras i Örebro!! Yeeei! :D

God natt.

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Åh tack så mycket :)



/ En tjej i storstan

2009-05-27 @ 23:55:08
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: joss

klaras i örebro? :D

kanske ses där ^^

2009-05-28 @ 23:39:40
URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0