Torsdag

Funderar på om våran tvättmaskin lyfter och flyger iväg snart, det låter som det iaf. hehe det skakar nästan i väggarna.. Men det betyder att den snart är klar och att jag måste gå och hänga tråk tvätt...

Det är inte lätt att få tag i halkbana personal i Östersund.. har ringt 500ggr men upptaget hela tiden. Så nu skickade jag ett mail, det läser dem väl förr eller senare ;)

Ja som sagt så ska jag snart gå och hänga tvätt sen kanske få på mig lite kläder.. Jag vet inte riktigt när christer kommer men jag behöver ju inte se ut som en trollunge då iaf :p Sen ska jag hinna packa lite och så.

Klockan 6 ikväll ska vi vara i eskilstuna på föreläsning med Jonas jacobsson (os medaljör skytte) och det kan bli riktigt spännande :) Efter det åker jag och mamma vidare till huvudstaden hem till Ari.. Så imorrn blire nog lite shopping och på lördag åker vi en sväng till Gävle för att skjuta sen skulle vi äta på någon resaurang i stockholm.. och på söndag åker vi hem tror jag :p

Får väl se om jag kan hitta någon dator under helgen annars blir det nog lite dött här...

<33

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken mysig blogg..

2009-03-05 @ 11:37:43
URL: http://lindahh.blogg.se/
Postat av: Albin - Bibloggen

Mamma och Pappa bor i Umeå och jag bor i Örebro. Mina kompisar har lov här så jag bestämnde mig för att vara hemma denna vecka för att kunna träffa alla osv. :)

2009-03-05 @ 13:43:54
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0