Söndag

hoppas den här dagen blir låååång för jag behöver spara tid. Jag kommer att dö i förtid av stress! seriöst. Sen är jag alldeles för lat för att göra det jag ska när jag ska göra det.. Det betyder att jag nu har sparat ihop tusen saker jag MÅSTE göra denna vecka.

Ska snart börja ta tag i en del..

Igår var jag och louise och fredrik hos serena och emelie på kvällen :p även emelies bror och hennes jörgen. Vi var duktiga och släkte ner allt en timme halv 9 :D Då hade vi mysit med massa ljus tända och åt louise bakverk :) Det var mys och varmt. Och Jörgen och Christians humor höll oss roade under tiden xD

Åkte sen hem till älski och sov där. 

Idag åkte jag hem sen gick jag och Louise ner och simmade :) vi var jätte duktiga. Och nu är jag helt slut i kroppen :p det bästa av allt var att dem hade köpt ny sterio i badhuset så nu kunde vi lyssna på cd skivor, grett! :) haha Louise duschade med sina glasögon xD

Nu försöker jag som sagt göra nå vettigt men fastna lite för mycket vid datorn som vanligt..
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0