sÄrgård

Japp inge internet på sörgård! Jag känner mig tom!! Jävla muppar.. Vi kanske skulle få tillbaka internet om några dagar.. jippie, tänk om jag behöver det nu?

Slutade 10.40 idag ;) Men har hunnit med mycket, matte prov typ, engelska nationella muntliga och se intressant film på geografin.. Sen har jag haft lite körkortsteori det gick bra! :)

Nu sitter jag och väntar på att Louise ska sluta så att vi kan gå ner till skyttehallen.. Ska även ha utvecklingssamtal där nere, läskigt! :p Efter skyttet ska vi ha fystest, inte taggad alls men får hoppas på det bästa.

Ikväll blir det nog att ta det lugnt.. Kan behövas tycker jag nu.. Ska ut på byn och köpa lite gott tills imorrn då vi har nationella i svenska uppsats i för många timmar :p

Jag vill ha fredag!

Komma hem och känna mig hemma och dela sorg och glädje.
Hoppas allt löser sig.
Fan, det är verkligen allt på engång.
Fick inget studielån heller.

pusshej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0