Onsdag

Var ett tag sen jag skrev här nu.. Har ju varit ute och farit och sen har jag varit alldeles för trött för att sätta mig och skriva nå vettigt.

helgen var väl helt okej, ville mest tillbaka till ström hela tiden. Men det hade ju sina anledningar. PINSAMT MÄNNISKA! Tur att vi bara var borta över helgen. Var mest irriterad och på dåligt humör. Men hade även väldigt kul också :)

Idag var skolan riktigt seg! Spanska = blä! det finns seriöst inge tråkigare!!! Och på naturen tittade vi på nån nazist film, as dålig!! Och på idrotten hade vi dans, det var faktiskt lite kul ;) jag dansade med jocke och lämnade över fredrik till serena istället ;) haha.

Nu har jag varit duktig att starta några tvättmaskiner. Ska börja skriva mitt tal som jag ska ha imorrn på svenska nationella.. yes jag är duktig att vara ute i tid ;) Ska snart kila bort till telefon och ringa och höra lite om tider i stan på fredag.


Det spelar ingen roll hur jag än gör för det blir ju fan fel iaf! 
Känner mig så fruktansvärt bortglömd ibland. Visst jag kanske är lite töntig nu men det är så jag känner!

Jag har alltid haft svårt att kombinera pojkvän och vänner. Men enligt mig själv sköter jag det bra! Men tydligen inte enligt andra? 

Det är ju så att jag umgås ju faktiskt med (oavsett kön) den/dem som frågar och visar att dem vill vara med mig.

palla skriva mer, ni fattar!

PLUGG!
Sen innebandy!! :D 
ciao.

Ta inget för givet!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0