onödigt

Fråga inte om du ändå inte lyssnar tack för den!!

Har så jäklans ont i huvudet och vill sova... TYST och MÖRKT!!!

Så kommer han och är snäll och frågar om vi ska se på film.. ja ba näääe jag orkar verkligen inte. Okej. 2 sekunder senare sätter han igång filmen iaf!!! Och jag måste ju vara vaken tills dom lägger sig för jag ska ju sova i soffan!

Ta mig härifrån. Snälla.
Jag saknar mina vanligt omgivningar.

Gråter invändigt. Håller i. Det bidrar tyvärr till mer ont i huvudet... men hur skulle det se ut om jag skulle sitta här och böla?? Tror jag går och lägger mig någonstans.. Hallmattan toaletten var som helst!!!

God natt. ha en trevligare lördag kväll än mig!!!

Inte sur!! bara ONT I HUVUD HELVETET!!
osocialare än mig får man nog leta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0