Måndag? ja det är det visst

Nej förlåt louise, jag var inte lika stark som jag trodde. Men bara lite! ^^)

Upp och hoppa tidigt idag igen, har inte fått sovit ut en enda dag sen jag kommit hem :p Emelie ringde när hon var klar hos tandis det var meningen att jag redan skulle vara på stan då men jag hade precis fått i mig frukost då.. Så vi bestämde att hon skulle möta mig, hon kom långt hehe och jag hann bara komma till andra sidan gatan xD Jag är bara seg ibland!! 

Sen har jag då spenderat dagen på staden med shopping och mat och fika.. eller ja jag fika 2 ggr xD Köpte ny piercing så nu har jag inge spjut längre, wioho!! ;D Och vi gick på toa på java och när vi var där nere började dom banka och tyckte vi var sega :p Emelie böt då kläder och jag böt piercing och när vi kom ut var den en lång kö med sura människor! xD hehe.

Och när man tror att våren anländer vad händer? Jo det börjar TOKSNÖA!! ahu.

Följde med mamma och bror till vägverket för bror skulle skriva upp, och han klara det. grattis till han! Fick träffa lille william också, sötis! När jag ändå var på vägverket så fixade jag uppkörning och skrivnings tid xD mamma tycker jag är lite väl optimist men jag tror fortfarande på att jag är naturbegåvning ;) Så nu ska jag bara fixa halk tid upp i östersund sen är jag snart nära mitt körkort! ;D

Imorrn är en onödig dag! Bara för att jag inte bytit tandläkar grejs efter jag flyttat till örebro så måste jag åka till tandläkarn i nora imorrn. Kul att bara åka fram och tillbaka! 

Skulle även ha åkt och skjutit i linde imorrn men mamma var tvungen att jobba.

ciao.

Kommentarer
Postat av: RIVETS

åh sjukt söt blogg du har honey! :) <3

2009-03-02 @ 20:59:19
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: Anonym

våran nästa stora bloggerska ;)



http://knowles.blogg.se/category/v-blogg.html

2009-03-03 @ 02:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0