Lördag

Gårdagen kunde blivit mycket bättre!

Men den var helt okej ändå :D

Var först i östersund på en onödig jävla dyr kurs inför körkortet! askul! not. Sen tillbaka till ström igen och stressa i mig lite mat på sörgård (som jag kanske lika gärna hade kunnat skippat) Sen duschen sen gick jag och Louise till flickorna på ringarna :) Fortsatte snygga till oss och förfesta lite ;D Sen tog vi oss till tingvalla, vi varierade i trappuppgången med att vara hos styve på våning ett och vara hos petra på våning 2 :p det var mycket trevligt :)

Runt halv 10 började vi bege oss mot folkan :) Kollade läget på hörnet en snabbis, haha 6 pers!! xD träffade en person som jag trodde hade försvunnit för gott :p Sen åkte jag och louise bil med bobbo och vi trängdes med christian och johan i baksätet :p åkte till ok och tillbaka sen var jag tvungen att komma ur bilen fort!!! :D hehe.

Sen gick vi in på folkan 2 sek sen blev vi utslängde för dem märkte att vi hade cider i väskan så ut igen och gömma det i snön :p sen in igen.. typ 10 min xD det var ju hm.. kul! ;D Sen snabbt ut igen! Sen tyckte folk jag skulle hem så jag och Fredrik gick kom hem vid 11 och sov xD haha.

idag mår jag skitbra.. :p
Bakis pizza med flickorna och jörgen :p

Ikväll ska jag sova hos älski pälski! :)<3



Det var DU som försökte var mogen?
att tala om att du inte skulle bry dig om mig så länge jag lät dig vara? Visst! Men ändå var det du som fick oss att stänga av våra telefoner för att du ringde och skickade omogna sms!
väx upp lilla du!
Jag vill inte dig nå.

ska gå ut till köket och vara social nu! :)
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0