Idag

Igår var jag och Christer på Klaras :) Det var roligt, hade säkert varit roligare om jag hade känt någon x) Men jag följde efter som en svans med christer och hans vänner som var där :) hehe. Den enda jag kände var Kalle så han var man ju tvungen att säga hej till :) 

Imorse var det upp och hoppa :) jag tror jag börjar bli van att vara ute och dricka sen gå upp tidigt dagen efter för att skjuta ;) dålig vana kanske.. Jag fick övningsköra till Eskilstuna, Christer var livrädd! xD Mohahah! jag med men ändå.. haha det var skoj iaf :) 

I Eskilstuna i skyttehallen var lilla sportspegeln men dom filma bara små barnen ;) I skyttehallen var även LOUISE! :D <3 sen massa annat trevligt folk också :)

Skyttet idag gick BAJS. eller ja det gick faktiskt väldigt bra förutom att jag sabba massa mitt i.. men men 7a av 15 av sverige (som valt att vara med) är ju inte sååå dåligt ;) Men Louise gick till final :) Men finalen ska vi inte prata om för då skäms Louise, men det skulle jag också göra ;)

I veckan ska jag träna som bara den för på Lördag är det Junior SM och det skulle vara riktigt skoj att skjuta bra då! :D

Om lite mer än 17 timmar är jag i ström igen ;) då ska jag bara mysa med fredrik hela kvällen!! <3

Jag tror jag ligger liiite efter i skolan.. Måste verkligen plugga på tåget imorrn annars är jag nog dödens i veckan.. antar att jag måste vara ledig på fredag så lärarna kommer nog bli överlyckliga! :D NOT!

Snart ska jag äta MEGA RÄKOR!! :D med vitlök och grejs.. Det blir nog MUMMA :D Sa jag att jag är i stockholm? Jo jag är här iaf :p mitt andra hem typ xD jag har MÅNGA hem :D

ciao.

hoppas det inte är mig du menar. Eller hoppa kanske ;) jag njuter.

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

Superfin blogg!



Ska vi följa varandras bloggar? Säg till när du lagt till mig (länken nedan!) så lägger jag till dig, länka gärna! :)

http://www.bloglovin.com/blogg/349948/-ie-g---bloggkritik-nr-d



Ha en bra dag! :)

2009-03-15 @ 17:26:59
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: susan

Hejhej :D



Följ gärna med i min blogg ganska nystartad hade en blogg innan men behövde börja om på nytt :)

Handlar om mitt liv , senaste skvaller och lite mer ..



Vi hörs!

2009-03-15 @ 22:49:25
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: rosha

gillar din design ;)

2009-03-16 @ 00:34:46
URL: http://peersianbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0