händelserik dag

För att fördriva tiden så klockan skulle bli 13.00 och jag skulle till tandläkaren så gick jag en liten promenad i Nora ;) Kände mig gammal och gick runt där och tänkte på minnen xD Men det bästa av allt på promenaden var att jag träffa Anders Carlberg! Bland mina bästa lärare jag haft :D Det bästa va ju även att han kände igen mig ;D

Efter tandläkaren gick jag och fika på da capo för att vänta på att bussen skulle gå hem.

När jag kom in till Örebro igen tänkte jag gå och hämta ut biobiljetter tills imorrn men bion var stängd så jag gick en liten omväg helt i onödan, kanske.. hehe. På järntorget träffade jag en journalist som frågade om hon fick intervjuva mig :p visst visst! frågan var om Victoria var min förbild. Sen tog hon en bild på mig med. YES osminkat och skit snygg!! Så håll koll skräckbilden kommer väl i nerikes allehanda under veckan! :p

Haha, Min syster ringde mig nyss och det första hon sa va; jag hatar dig! jaha tack :D haha. Hon hade tydligen också varit i Nora idag och då hade hon hälsat på en av mammas kompisar och så hade dom börjat prata.. Grejen var att denna vän trodde att min syster var JAG! xD haha. gud vad jag skratta när hon berätta det!! Min syster var inte lika glad.. i och med att hon är 7 år äldre än mig men ser tydligen ut som 18 ;) hehe det var nog det roligaste idag :D

Nu ska jag nog gå och fixa tvätten som jag lovat min mamma att göra!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0