Gävle

klockan 7 en lördags morgon är det inte så värst mycket trafik i stockholm faktiskt ^^) nu vet ni det!

Varit i Gävle hela dagen och skjutit, det gick väl så där men men nu måste jag ladda upp och träna inför nästa helg! :) Shit vad kul det skulle vara att placera sig högt på lördag!! Riksfinal skyttiadien, wihoo! :)

Träffade mats hanna och niklas i Gävle, liten skyttegyms samling. höhö! ;)

Jag är fast!! i att shoppa! det är en drog! Jag köpte min efterlängtade skinn jacka idag, så jag har letat.. Letade efter en snygg och billig!! och jag har den nu!! :D Grett! Sen har jag köpt massa färgglada plag :o wohoo Rebecha i rosa och rött ojojo nu händer det grejer!! :D

nu dunkar det med jämn mellanrum i mitt huvud.. hata huvudverk!! Har tagit mina tabletter iaf så dem börjar väl förhoppningsvis verka snart.. 

Ska nog börja fixa mig lite, vi ska ut och äta på restaurang inne i Stockholm! myyyyys!
ha en trevlig lördag kväll :D

pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Micka

ja nu får de ta och hålla ihop sig :O de kan ju inte låta brynäs komma in!!



hejja :D

2009-03-07 @ 16:43:24
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Louise

jag har också köpt färg!!! :D roa och orange linnen!! :o

2009-03-07 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0