Äntligen

Idag var första dagen sen jag kommit hem då jag fick sova hur länge jag ville :) sov bara till halv 10 men var pigg när jag vakna så det tydligen tillräckligt! :) Fast jag var lite seg så jag satte på en film och låg och tog det lugnt och tittade på den.

Nu har jag fått i mig lite frukost och sitter och slö tittar på tv. Ska kolla om jag har lite pengar löst för då ska jag nog ner och sola innan jag hoppar in i duschen :)

Min dag ser faktiskt inte så spännande ut.. Ska nog ta tag i lite pluggande så jag får det överstökat och sen kanske plocka undan lite här hemma, jaa det syns ganska väl att jag är hemma ;)

Ikväll ska jag gå på bio med massa folk :) Män som hatar kvinnor, den verkar faktiskt väldigt bra :)

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0