TRAFIK

HAHA det är inte bara EN bil ute om ni ville veta :D

Serena med familj passerade örebro nyss så jag och mamma åkte och mötte upp dom ute i västhagen för serena ville ha sin datasladd och sen fick hon även en tröja som var hennes. HERREGUD vad bilar. Jag och mamma startade på motorvägen men där är det ju vägbygge så där var det STOPP. Så vi svängde av och tog genom stan.. Gick kanske inte så mkt fortare där heller. 

Men vi kom fram tillslut! :)

Vi stog till och med stilla när det var GRÖNT ljus. HUA.

Alla ute på vägarna idag. KÖR FÖRSIKIGT!
framför allt min mamma! :)
Och serena med sällskap!

Nu ska jag snart springa ner och sola ;) 
Mamma lämnade ju allt lite pengar ;)

pusshej.

Barnvakt ikväll finns på mobilen!

Kommentarer
Postat av: Din mamma

Tack min underbara dotter för omtanken. Det gick bra hela vägen tack vare att jag MÖTTE halva Sthlm som var på väg bort från staden.

Sista trafikljuset var det däremot en Taxi som kastade sig ut från sin fil framför mig så det var bara att stå på bromsen... Men det finns inga sämre förare än Stockholmare... =)

Ha en underbar midsommar och ta det varligt på vägarna under natten. Du såg länken.

Puss och kram

2009-06-19 @ 11:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0