Tisdag

Jag har faktiskt gjort massa vettigt idag! :)
På mattelektionen gjorde jag iordning min svenska redovisning, på geografin gjorde jag klart en matte inlämning och på svenskan redovisade jag :) Sen fick jag och hanna sluta tidigare på svenskan så då gjorde vi klart våran idrott! :)

Nu ska jag göra klart min engelska. Sen när min mamma kommer hem ska jag få lite fakta så jag kan börja med min samhälle redovisning! :) 

Känns som allt börjar lösa sig! :)
OM EN VECKA ÄR JAG HEMMA!

När louise kommer tillbaka från skyttehallen ska jag färga håret på henne! :)
hon färgade ju mitt hår igår! :)
Blev lite mörkare än vad det skulle men det gjorde inget! :)



Nu ska jag nog städa rummet lite innan jag börjar plugga, mår ju dåligt när det är så förbannat stökigt!! :p

pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0