Tisdag

Ikväll ska jag sova tidigt. 
Imorse var jag nå fruktansvärt trött!

Men jobbet gick fort men det var väldigt väldigt varmt men nu ska vi inte klaga! :)
Efter jag hade slutat skulle mamma komma och hämta mig och under tiden jag väntade hade jag liiiiite tråkigt! ;)

Några små bilder från min väntan! ;) hehe.
haha mina jobbarkläder är snygga! (y)

När jag kom hem så lagade jag lite mat :) Sen kom mamma hem igen och då åkte vi till hjälmarbaden och stekte! Något otroligt varmt men skönt! :) Det var ju till och med varmt i vattnet och det var massvis av folk. Det var trevligt.

En bro, hehe bild från när jag satt ute på bryggan!

Plaska fötterna! :) Men jag hade faktiskt inga badkläder med mig så jag badade inte hela jag! :)

Nu äre sommar! <3

Nu tänker jag faktiskt ta och sova en stund! :)
hihi.
hoppas ni har haft det bra ute i det fina vädret idag! 

pusshej.
SAKNAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0