Tidsfördriv..

Jag har tråkigt och väntar på att min tvätttid ska börja.. Jag är sååå trött! Jag hittade även en lista på jossans blogg som jag snodde ;)


SENASTE:

1. mening du sa:  Väck mig inte imorgon bara..

2. personen du pratade med: Louise

3. du fick sms av:  Klas

4. du kramade?: Marcus 

IDAG:

5. kläder: tränigskläder på fm, sen och nu jeans och stor tröja :p

6. bättre än igår: Skolarbetet 


IMORGON:

7. är det: fystester!! :s 

8. planer: Ha endast samhälles lektion, informera om årsboken och äta glass med per-anders. Sen fystest.

FAVORIT:

10. nummer: 21

11. färg: Rosa, svart och grön. 

12. årstid: Sommar

FRÅGOR OCH SVAR:

13. saknar du någon? Att jag gör!!

14. humör för tillfället: trött som fan och less..

15. det första du gjorde i morse: lyssnade på mitt alarm. 

16. vad åt du sist?: Smörgås

17. vad irriterar du dig på?: Strömsundsbor (inte alla) och dig! 

19. vem tänker du på just nu? Mr P ;)

20. tror du att personen tänker på dig med? haha vem vet ;) 

21. vart reste du sist? HEM! och till Louise! :)

22. vad gjorde du igår kväll? Pluggade och pratade med söt! ;) 

23. liknar du din mamma eller pappa? Mamma

24. ler du ofta? nja, när jag är glaa så :D 

25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek.

26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ja, men önskningarna har aldrig gått i uppfyllelse.. 

27. i vems säng sov du i natt? Min egen! :)

28. vilken färg har din tröja? Blå

SORG:

29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? För många gånger.. 

30. har du någonsin gråtit dig till sömns? Ohja..

31. gråter du när du skadar dig? Nja bara om det gör JÄTTE ont :p 

LYCKA:

32. är du en glad person? Ja i mellan åt :D

33. vad gör dig glad? Familjen, kärlek, vänner och sommaren!

34. önskar du att du var lyckligare? nej. 

36. kan musik göra dig glad? verkligen! :) 

KÄRLEK:

37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Ja :)

38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? : ja det har jag 

39. har du en flick/pojkvän?: nej. 

40. är du nöjd ? nja allt kan ju alltid vara bättre :) 

41. är du kär?: ja tyvärr!


HAT:

41. vem hatar du verkligen? Och det ska jag skriva här? näee.. 

42. har du någonsin gjort en hat-lista? näe :p

43. är du en mobbare?: neej 

44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: Ja.. 

45. har du blivit sviken någon gång?: För många gånger..

SKOLAN:

46. gillar du skolan?: Till en viss del :p

48. värsta ämne?:  ENGELSKA!! 

49. har du spytt i skolan nån gång?: näee. 

50. är skolmaten god?: nje usch.

Kommentarer
Postat av: jossan

snattare ;)

2009-06-03 @ 22:01:05
URL: http://glaajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0