Tandläkaren

Jag somnade nyss så gott i min säng, det var verkligen jätte mys. Vad händer? Jo min tandläkare ringer för att dom vill att jag ska boka en tid men dom hade ingen tid som passade mig så dom skulle återkomma. Vilken stil att störa mig sådär i min skönhetssömn, inte kunde jag somna om sen heller..

Så nu har jag ätit en billys pizza! :D
Och ja Louise mina byxor ser ut som dom brukar efter att jag har ätit! ;)

Och vet ni vad? Nu GER JAG UPP! sådärja. Aldrig (på väldigt länge) ska jag låta en kille fastna i huvudet på mig. Nu ska jag bli av med allt som har med förhållanden och raggning att göra! Det är ju inget som funkar ändå?? Varför är killar som ett jävla gummiband?? Ena stunden kan dom vara huuur nära och gulliga som helst men poff så pratar dom knappt ens med en längre?? Vad gör jag för fel? Det är sånt här jag inte orkar längre så därför, SINGEL. Mycket bra val Rebecha! Okänslig! Ska tvinga mig själv att tänka att alla killar är as fula! Då blir man inte kär!

:D

Imorrn äre midsommar :)
På dagen ska jag till min pappa och äta mat! Ska bara ringa och säga det till han sen ;) haha jo men lite förvarnad är han! Sen ska jag hem och snygga till mig och då kommer Emelie så fort som möjligt hoppas jag så jag får sällskap! :D 

Tar en cider hemma och taggar till! Åker bussen till Löa och partar hela natten lång! :D
Sen hur jag tar mig hem från skogen typ massa mil från Örebro är ju en annan femma! xD Skulle få skjuts av klas men får väl se.. Min syster skulle hämta folk i Nora på natten så hon kanske kan hämta mig med då.. Och nu babblar Emelie om Erik också.. Aja hem på något sätt kommer jag nog! :D

Hoppas på en bra kväll! 

Nu ska jag göra något annat tills mamma kommer hem och säger hej då :p
jag har en mega finne i pannan som gör ONT. men den syns inte ;) haha.
ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla killar är as fula, sviniga, idioter, muppar och är bara ute efter sex. Så är det bara!

2009-06-18 @ 16:12:14
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell
Postat av: Beccis ^^

:( men det finns faktiskt inga vettiga killar :P vi kan ta ett sabbatsår tsm blondie!! :D

2009-06-19 @ 14:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0