Söndag

Tjollahopp! JAG LEVER! :D

Igår morse följde jag med Serena till tåget :( Jag var jäkligt trött måste jag medge fast klockan var då runt 11 :p Det har varit trevligt att ha henne här och det var synd att hon missade balen igår kväll..

När Serena var här såg mitt rum dubbelt så illa ut än vad det brukar! ;)

Efter jag hade följt henne till tåget blev jag uppplockad av syster och man så åkte vi en sväng till kumla och slängde av honom sen åkte jag och syster till marieberg ;) Jag gjorde av med 14.50 kr :D hehe. Syster bjöd på mat!! :) Sen åkte vi och hämtade Ella och fikade hos hennes farmor i kumla.

Sen var vi en sväng hos min syster, vid denna tid var jag något fruktansvärt trött! Men jag sov en 5 min ;) Sen åkte vi till Nora och mamma och hennes vän cyklade dit, galningar!! 

I Nora skulle vi se på lindeskolans bal :) Emelie kom ner och gjorde mig sällskap! :) I början hade jag hampus men folket klagade så förbannat när vi stog i gröten så jag var tvungen att skälla ut en tönt som jag hoppas jag aldrig mer behöver se!! haha. Jag och emelie bestämde oss för att ta med oss den jävla hunden och ställa oss en bit bortanför torget, vi såg ju bilarna iaf :) Sen åkte mamma och dom hem då fick dom ta den jävla hunden!! ;) Då hittade jag och emelie ett elskåp att stå på utanför hotellet och där såg vi bra! :)

Först stog vi jätte bra, precis framför ingången :) Innan halva befolkningen ställde sig framför oss och började klaga på min älsklingsvovve!

Vi flyttade oss till ett mer hundvänligt ställe :)

Synd att det började regna precis när balen började, det hade ju varit uppehåll hela dagen!

Bilar...

Fordonare ska vara värst! höhö.

Sen stog vi på Elskåpet, då såg vi bra :) Vi syndes nog även bra också! hehe

Så jävla dåligt organiserat i år!!! När det var typ 10 bilar kvar DÅ satte dom upp band och det kom säkerhetsvakter osv.. Dom hade ju behövts några timmar innan om man säger så, det var ju liiiite kaos i början!!

Sen åt jag och emelie pizza på 47an :) Mums!! Vi fick även några kronor över så vi gick till konsum och köpte gott sen åkte vi gratis buss hem till Emelie xD Det var liiiite pinsamt :D

Emelie har faktiskt stökigare rum än mig ;D hehe. Vi satt vi datorn och nördade, imellan åt hade vi väldigt kul och ibland satt vi bara och glodde :p Bara så att ni vet, emelie vänner tror att jag är cp, alltså på riktigt!! hehe. Det är kul att titta på några i cam och samtidigt skicka sms med en av dom, späääännande ;) haha. Men det var trevligt! :) Jag lämnade dock Emelie strax efter 2 för att åka till skogen, det kändes ett tag som att åka hem :) hehe.

Kollade på film till 4 imorse, offside, den var väl sådär :p sov ju lite imellan åt! Louise väckte mig med sms tidigt, men orkade inte svara på det skrev sms till min mamma istället och sa att jag inte sov hos emelie, jobbigt om hon hade åkt till emelie och skulle hämtat mig och jag inte skulle varit där ;) hehe. Sen somnade jag nog tydligen för jag hörde inte att mamma hade skickat sms 3 ggr.. Så tillslut satt hon i köket och väntade på mig :p haha. Jobbigt att gå upp ju, klockan var väl vid 1 men ändå. Mysigt att sov ju!! :) 

Mamma hade med sig Ari, Annichen och Ella så vi åkte till Grythyttan och åt glass. God frukost!! :D Nu har jag i alla fall kommit hem igen efter att ha varit borta på äventyr! 

Kvällen blir det att bara ta det lugnt! Det är ju det söndagar är till för ;)

Mitt humör är på topp, tror jag? Men bäst att inte hoppas på för mycket, det blir ju aldrig som man har tänkt sig!! :)
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0