sommar

Vilket härligt sommarlov! Inte en sen liten gnutta sol än så länge.. TRIST!

Jag klarar inte att vara vaken från 6 sen hålla mig vaken hela dagen :p Jag försökte verkligen men jag somnade strax efter 4 tror jag? Sen vaknade jag vid 7.. hehe :) Imorrn äre lördag, ska sova till 9 halv 10 iaf, skönt! :) Inte ett dugg avis på min mor som ska åka till motala klockan 3 inatt.. haha! :)

Ikväll tittade i på twiligt för det är sånt väder för film idag! :) Lika bra som alltid <3
Jag åt en massa ananas också!! :D <3

Nu ska jag och serena lägga oss och se en film tror jag, för vi är inte så trötta och det finns inge mer kul att göra på datorn :p

God natt!
klart man är sugen ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

sugen på vad???? :O :D :D NyfikenNyfiken

2009-06-13 @ 11:02:52
Postat av: MissMagicGirl

Ja, hoppas solen dyker upp snart! Åh Twilight är bra!

2009-06-13 @ 15:46:12
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0