Slätten

Har nyss varit iväg till Slätten (örebros skyttebana) och skjutit ungdomscupsfinals grejs xD haha vi var iaf 2 lag som tävlade imot varandra och självklart vann vi, hehe ;) Jag sofie och emelie vann med mer än 30p tror jag? Jaja vi är bra iaf :) Och nu vet jag att det är varmt ute iaf för på slätten är det alltid kallt ( i det flesta utomhushallar är det kallt) . Men idag var det till och med varmt där inne. puh! Känns mycket bättre att skjuta nu än på länge iaf! Grett! :)

Och jag måste säga att min förbundstränare är helt HOHO i skallen!! HUA! Jag blev ju nästan arg där ett tag!! Men jag spöade hans lag iaf, känn på den!!! ;)

Idag har jag gjort fint åt mina fiskar! <3
Det blev faktiskt riktigt fint i deras skål! ;)
när jag gick till stan för att köpa nya växter åt dom såg jag dessa coola cyklar, en sån vill jag ha!! :D

Den rosa!!! <3 :)

Jag hann med och sola lite idag också! :)
HAHA jag bjuder på DAGENS bild!
Jag döööööör!
JAG VILL INTE VETA VAD HAN LÅG OCH DRÖMDE OM!!! xD

usch nu är jag helt slut.
blir en tidig kväll ikväll.
pusshej.

Kommentarer
Postat av: Louise

du jag fattade ingenting först när jag vaknade och fick se bilden!! trodde den var tagen från någon plojhemsida eller något jag visste inte ens vem jag fick den utav sen när jag tittade lite närmre på den så var jag inte trött längre!! Du höll på att ta dö på mig!! xD

2009-06-25 @ 22:38:37
Postat av: Beccis ^^

hahahaaaa

2009-06-29 @ 14:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0