Sista

Detta blir nog det sista inlägget från strömsund för denna gång, om jag nu inte skriver en truddelutt imorrn ;)

Snart ska jag gå och sova min sista natt.. Just nu känns det bra :) Men på typ söndag kommer jag längta hit igen av någon märklig anledning.. Men jag kommer ju hit om en månad igen iaf :D

BALBILDER! :D
Här kommer kennet och beccis! :D

Bara för att dom stack ut och var as coola! :)

Mats och Sara bland annat :)

nehe vad ska man hitta på nu då.. Jag har inge och göra och jag är för pigg för att sova men för trött för att verkligen Göra något.. haha det är inte lätt ibland ;)

Har jag sakt att jag tycker om toblerone?? Dessa hittade jag tomma när jag städade igår..
<3


God natt.

KÄNNS INTE SOM SOMMARLOV NÄR DET TILL OCH MED SNÖADE IDAG!! :S

'jag kommer sakna dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0