Midsommar!

ojojoj det skulle regna hela dagen idag men solen lyser ju nu faktiskt! :) Fast det kommer nog regna snart så vi behöver nog inte oroa oss! :D

Vackra svampen!! ;) Låg där utanför och solade här om dagen! (y)

Har fixat mig lite nu, lite sådär små saker för att jag ska känna mig fräsch tills ikväll :) Kom på en sak förut, de senaste gångerna jag gjort mig iordning för party osv har jag varit hos serena och dom. Då har vi verkligen haft tjejfix och alla har hjälpt varandra och vi har sprungit runt och stressat som galningar! Nu kändes det tomt att få stå där och plocka ögonbrynen själv... :( hehe! ;) Saknar mina flickor!!!! <3

Nu ska jag borsta tänderna och klä på mig mer vettiga kläder, serena sa att hon tyckte det var tur att hon slapp se mig nyss när jag berättade vad jag hade på mig xD hehe.

Ska cykla på min cykel med punka!! yeei! pumpar den innan jag cyklar till pappa sen stannar jag nog på stortorget på väg hem och pumpar igen om ni ville veta ;) 

Sen kommer min emelie plutt!! Då blire kul ska jag tala om för er!! :) <3

Vi finna i Löa under kvällen.
Får se om jag kommer hem inatt, känns tveksamt!! 
får sova på en parkbänk eller nå..
aja, det löser sig alltid!

Pusshej
Finns på mobilen hela kvällen mina vänner! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0