Fredag

Fy s*tan vad skönt det är att det är fredag!!!
Men har tyvärr massa plugg som måste göras i helgen, får väl stå ut för sen är det ju sommarlov iaf! :) ♥

Idag har jag med hjälp av Louise skrivit in alla 2ors mailadresser osv.. vi hade verkligen jätte kul!! Men vi tittade på Jolos film igen ;) Serena ville ju också se :)

Sen gick vi tillbaka till sörgård och betalade 20kr för en hamburgare!!

Strömsund är DÖTT ikväll bara så att ni vet ;)

Ska låta lite bilder tala för dagen!


polisbil! ♥


Polisbil! ♥ haha. Tittade en sväng på karnevalen idag :)


Karnevalen!


Karnevalen!


Erika lekte tydligen med min mobil när jag hade betygsnack på matten ;)


Jag hade även Nationella i spanska hörförståelse.. Fast det lät som arabiska blev jag godkänd :p


Ikväll var jag och Louise ute och gick en sväng då vi upptäckte en sak.. jag tror vi är sega men när försvann detta?? 

Hallå, det ska vara en stor rabatt med träd och buskar där ju!! :O ??


Och ja, betalar jag för något så tänker jag fan få något för det också!! Kul att folk berättar saker och ting för oss? dålig stil, ALLA skulle väl bestämma tillsammans vad vi skulle göra?? Tydligen inte.. SUCK!

-
Och du är så jävla snygg!! ;)


hej svejs.
I miss you.. ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

usch då, lät inge vidare. men man ska hellre ha få vänner som man kan lita på än massa falska.



keep it up girl!

2009-06-06 @ 00:56:38
URL: http://sandbergemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0