Fredag

Äntligen fredag, skönt! :) haha. Det har ju varit en jobbig vecka.. 2 dagar i skolan och 2 dagar har jag jobbat :p Sen har jag åkt en massa bil..

Idag har jag jobbat 7 timmar, det gick ganska fort det var bara lite drygt i slutet! 

Älska sommaren??

När har sol och värme tänkt komma?? :(

Åt nyss MUMS mat!! :D Nu är jag verkligen proppmätt!! :O
<3

Jag är sååå trött skulle vilja lägga mig i sängen och sova men det är så mycket folk här men det börjar bli tal om att se film snart så får väl sova till den istället ;) hehe.

Och vet ni mina vänner?? Jag är sinnessjuk, helt rubbad. HUA. Jag är något som man skulle kunna kalla strömsundssjukan eller något. Känns som att människor förföljer mig i båda mina liv xD Ja jag är knäpp och ingen fattade detta!! :p

Pusshej.
Imorrn ska jag sova!! Enda till jag ska följa med Serena till tåget! 

Kommentarer
Postat av: Serena

att du är sinnessjuk :)

2009-06-12 @ 18:56:55
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: Louise

Du jag läste just bloggar!! haha jag läste två olika och jag höll på att dö när jag läste båda!!! Haha, du är älskad!! xD Jag vill också ha värme och sol nuu!! :( Jag saknar diiiiiiig!! <3

2009-06-13 @ 11:01:04
URL: http://jaduvet:P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0