Är världen liten?

HAHA, igår när jag och Emelie åkte buss så gick det på en engelskman i Linde.. Vi kom fram senare till att han hade allvarliga problem xD Men iaf han satt och babblade på engelska med en stackare som satte sig bredvid honom och han drog in oss i samtalet då och då och ville att vi skulle följa med honom osv.. lite små läskigt.

Aja iaf, nu när jag gick hem från min syster med hampus vad händer? Jo jag möter denna engelskman igen!! Han hette paul förresten... han sa något om hundvalpar och tittade på hampus men jag orkade inte bry mig så jag gick vidare.. han kände nog inte igen mig iaf!

HAHA, men hur kan man träffa någon 2 dagar irad och aldrig innan? Dessutom på 2 olika platser med kanske 5 mil ifrån! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0