Sovmorgon?

Icke! Usch vad jag är trött idag. Efter gårdagen var jag så trött så jag orkade inte ens blogga och nu sitter jag här vaken alldeles för tidigt men det finns ju inte så mycket att göra när man just nu bor mitt i en byggnadsarbetsplats eller nå!  Sovmorgon hos mig kan man glömma, här spikas det och borras och allt vad dom nu gör som låter!! När jag till slut bestämde mig för att gå upp så satte jag mig vid datorn då såg jag ett gäng plankor som gled förbi mitt fönster.. Förklaring, en stor brummande lastbil stog utandför och lastade ur massa brädor.

God morgon!

Planer för dagen blir att åka till Linde och skjuta lite, denna gång ska jag försöka vara lite mer seriös än sist jag var där xD haha. Sen blir det lite små äreenden där, hämta skott och lämna lite priser osv. Lagom väder ute för detta! :)

Lite om gårdagen.
Mötte emelie vid bussen vid resecentrum sen gick vi upp till järntorget för att ta stadsbussen ut till marieberg och bara för att vi är så king så åkte vi gratis ;) Sen sprang vi runt hela marieberg och gick in i alla intressant affärer sen blev det lunch på mcdonalds ;) Efter denna tid hade  vi inte köpt en enda sak! Usch vad jag är snål :p haha. Men vi hade tid på oss för första bussen hem gick vid 5 och vi åkte ut vid 12..

Vi gick till Ikea och skopunkten för att fördriva tiden, Där även emelie handlade på båda ställena. Hej jag är snål!! ;) Sen gick vi tillbaka till marieberg och satt ett tag och drack dricka. Efter lite vila bestämde vi oss att ta en sväng på h&m igen, japp sådär ja där gick det fort att göra av med 300 kr ;) Blev ett par skor och mascara sen småskit! :p

Sen åkte vi hem! :)
Båda var helt slut i kroppen.

Mamma hade kommit hem när vi kom hem så på kvällen blev det lite film och pizza ;) Haha vad nyttig mat jag känner att jag äter..

Jag tog inga bilder igår och jag tycker inte om inlägg utan bilder så...
ni får en bild på mig och en "häst" ;D

haha hej svejs!
happy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0