Söndag

Sådär, nu har jag hunnit vaknat och även sprungit på stan med Emelie en sväng :)

Tänkte berätta lite vad jag gjorde igår, först åkte jag hem till Emelie och hon färgade håret på mig.. Det blev fint! :) Tänkte visa er hur mitt hår ändrade färg under 3 dagar och 4 färgningar!


Före hade jag mörkt överhår och rött underhår. Efter 3 färgningar fick jag en blandning av rött, rosa, gult, blont och brunt.. Såg värre ut i verkligeheten än på bild ;) Efter färgningen igår så blev jag brun/mörkblond.. Det blev bra :) Nu tänker jag inte färga håret igen på ett tag! :)

Det var fint väder igår enda tills jag skulle gå till bussen.. typiskt säger jag bara!
svensk sommar (y)

När vi hade gjort oss klara så cyklade jag och emelie ner till Nora på henne nya racer! ;) Vi cyklade till Camilla där det var lite blandat folk.. jag hade fördomar om hälleforsare innan denna kväll och dom blev ju inte bättre efter kvällens slut. Herregud säger jag bara!! HUA. Lite halvdött på festen måste jag erkänna så jag och emelie följde med fina till ett annat ställe för att se vad det var för folk där, där var det mest gamla :p Men trevligt och stå och prata ett tag och inse att Nora är väldigt likt strömsund på många sätt..

Det roliga under kvällen var att få träffa lite folk som man inte har träffat på 1-2 år :D Och det sköna med att vara på fest i Nora är att man inte behöver förklara vem man är och vad man gör. För dom flest vet att jag bor "långtupp åt helvete och skjuter" hahah :D 

Det var faktiskt riktigt skönt att sätta sig på bussen hem 00.20 :)

Idag kom Emelie in till Örebro och vi gik en sväng på stan :) Gjorde av med lite för mycket pengar men det är så det ska va ;)

Köpte blandannat ett rosa armband och en tröja, jag ville vara som emelie och köpa likadan som hon fast annan färg ;) höhö nej men den var billig och det tycker vi om! :)

Vi gick även på la baguette och fikade kladdkaka och cola! :)
haha och när vi gick förbi stortorget träffade vi en banan?
Tror han hade förlorat ett vad eller liknande för han hade ett gäng kompisar som satt och skratta åt han och filmade ;)

Nu ska jag nog sätta fart och städa lite innan mamma kommer hem.
Ja just det jag gjorde en Serena igår ;) Jag diskade i högklackat (hon städar alltid i högklackat) och jag hade sönder ett glas när jag diskade så jag började blöda as mycket på 2 fingrar.. ( serena hade också sönder ett glas när hon diskade, det var typ några timmar innan vi skulle ut och det bara blödde huuur länge som helst! haha :p)

så nu känner jag mig mongo för jag kan inte använda mitt vänstra pekfinger.
ja just städa var det.
pusshej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bananen var läskig :p

2009-07-05 @ 18:51:02
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0