Söndag

Idag har jag umgåtts med syster!! :) 
Vi åkte först till marieberg och vi hade ju såklart Ella med oss, hon älskar verkligen rulltrappor ;) Och ni som varit på marieberg (köpcenter) vet att man går förbi några rulltrappor väldigt många gånger när man går runt där, hon blev lika galen varje gång hon inte fick åka! Men några gånger tog vi några runder hon och jag ;)

Vad köpte jag idag då?? 
hehe rakblad!!!! Jag känner mig ekonomisk!!! ;)
hehe men jag har lite grejer på lager nu, carlings har as snygga tjocktröjor just nu och jag vet inte vilken jag ska välja :p Dom ligger runt 400 kr och det tycker jag känns som ett bra pris endå! :) Sen har jag spanat in en mascara på kicks som ska köpas sen letar jag som en galning efter jeans shorts men hittar ingenstans.. 

Efter mariberg och en trött unge så åkte vi hem till dom och såg film, kalle och chokladfabriken den var faktiskt helt okej :D hehe jag vet jag kanske är liiite seg att inte ha sett den förrän nu ;)

Sen blev det rabarberpaj! :)

Nu har jag nyss kommit hem och ska se den film jag inte såg på igår ;)
Först ska jag ringa till min pappa och se om han bjur på mat imorrn :p

Denna såg jag igår, trodde den skulle vara bättre men den kändes seg.. 3 / 5 får den i betyg av mig ;)

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0