Örebro

Jag ser ju på statistiken att ni saknar mig så det är väl bäst att jag skriver lite nu då ;)

Jag och Louise höll oss vakna hela natten för att sedan ta bussen från ström som går 04.50 , vi var skapligt trötta då kan jag säga och när vi nästan var nere vid bussstation började det att spöregna!! Usch! :p Men resan hem gick ganska fort för vi sov egentligen nästan hela vägen förutom när vi var tvugna att byta till tåg och så :)

Tänkte ta och berätta vad jag gjort nu en vecka! :)

Onsdag
Jag och beccis, ja vad gjorde vi? Gick på byn och promenaderade runt.. ja just det vi hade ju Dennis hos oss som sällskap! :p Så vi var på dollar och simonssons.. Sen gjorde vi nog inte så mycket mer :p Gick en kvällspromenad och sen sov. En riktig lat dag! Men det var skönt! :)

Torsdag
Denna dag spenderade jag och beccis med att vänta och vänta och vänta lite till på serena! :) haha.. Riktigt segt var det där ett tag men vi fick roa oss på bästa sätt.. Sitta och ha dålig humor när man tittar på barnprogram osv xD Tillslut så kom serena med familj så då gav vi oss iväg till hörnet och mötte upp Erika och åt en liten födelsedagsmiddag där för Serena! :D Sen tillbaka hem till Ringarna och börja festa lite ;) Senare kom Linnea och sofi plus massa annat folk, vi var ett litet gäng och det var alldeles lagom och väldigt trevligt! :D

Vid halv 10 begav vi oss ner till själva dunder ;) Kollade och skrek halsen av oss på Kevin Borg xD Men kul var det!! ;D När han hade slutat spela så begav sig jag och Serena till öltältet och hade trevligt och träffade massa folk! :D

Jag hade klänning och leggings denna kväll! :)

x2 , när vi väntade på bättre tider ;)

På väg hem efter maten på hörnet! :)


Party hattar är ett måste när någon fyller år ;)

Mys utomhus.

 
kalas! :D

Grattis älski! :D <3

Kevin borg! :)

Somnade runt 4 kanske..
Snäll som jag var eller hur vi nu ska se på saken ;) Så mötte jag Louise vid bussen vid 9 på Fredag morgonen..
Jag låg inne i väntsalen med gårdagens smink och kläder, folk kollade inte alls konstigt på mig ;)

Det var torsdagen det.. :D

Nu orkar jag faktiskt inte sitta här längre så fortsätter skriva imorrn.
Imorrn ska jag till tandläkaren, ahu!
God natt.

jag är kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0