Onsdag

Helt slut efter min första jobbdag denna vecka.. ojoj tuffaste dagen jag haft hela sommaren ju. Var så trött så jag gick och la mig 2 timmar och sov när jag kom hem ;) Gott. Och vet ni? Dom lägger om golvet i banken som jag bor ovanför.. Nyss lät det som vi hade jordbävning i en kvart! HUA. Jag och mamma hade en bra konversation under den tiden, satt och skrek till varandra för man hörde ju inte annars :p

Nu beställer mamma tillbaka våra tv kanaler (y) :D yeeei. Våra kanaler bara försvann för några veckor sen så vi har bara haft 1an 2an 4an typ :p Det betyder att jag inte varit så intresserad av att glo på tv men nu jävlar ;)

Dåliga saker;
- Jag har rabies på ryggen för det kliar som bara den!!
- Vägverket i Östersund är jätte sega!!!
- Min lön är på vift..
- Nu började dom borra under mitt golv igen..
- Det är hela 36 dagar kvar till jag åker till Ström..
- Jag har ont i halsen
- Jag saknar!!
- Jag är trött..

Bra saker;
- Jag fick en fiin lön (y) som jag just nu inte kan göra av med heller ;)
- Vi ska få mååånga nya kanaler nu skriker mamma genom oväsendet..
- Det är snart helg! 
- Jag fick snygga termobyxor igår så nu vill jag ha vinter ;)
- Snyggot snokar! ;)

Min dag ser mer negativ än positiv ut idag! hehe.

Så därför laddar jag upp en bild på mig som glaa skit!! ^^)

Just det det är jätte varmt ute idag.. Det är både dåligt och bra! Jag jobbar ju... :p

Och bara för att jag är så trött idag och inte orkar göra annat tänker jag nog läsa lite nu, eller se film men får nog vänta tills dom slutar väsnas. Kommer nog bli döv snart! Kände mig inte så pigg att följa med mamma ut och cykla så då får man väl bli döv istället.

Ska nog packa upp mina grejer från när jag var i ström också.
vi hörs.
pusshej. 

Kommentarer
Postat av: p i n k ♥ n o t e b o o k

Svar: Jag skulle aldrig kunna strula med någon som jag vet är upptagen. Om det var någon jag verkligen gillade hade jag säkert småflörtat lite, på ett diskret sätt, men aldrig göra något så "på riktigt" eller hur man ska säga. :) Själv?

2009-07-15 @ 20:14:36
URL: http://pinknotebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0