Onödigt inlägg..

Tänkte bara berätta att det är äckligt varmt och luften står still. Det går knappt att vara i våran lägenhet om dagarna men nätterna är värst!!

Nu har jag sovit 2 timmar vaknade upp varm och äcklig.
Nu sitter jag på balkongen känns iaf som man får liiiite mer luft här. Regn i luften (y) Hoppas det börjar regna snart, det kan behövas!

Är ensam hemma nu enda tills på söndag! :)
Fritt fram och göra mig sällskap.
Imorrn kommer Emelie och på fredag åker jag till Nora en sväng :)

Just nu ska jag boka en tåg biljett till Ström, konstigt nog blev det billigast iaf..
bara en massa infotext känner jag. :p

Går nog och lägger mig snart igen.
2 dagar jobb kvar för denna vecka!! :)

ciao.

Det har aldrig varit du och jag
men ändå så saknar jag dig varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0