Lördag

Upp och hoppa strax efter 9, cykeltur med johan och mamma stog på tur! :)
Vädret var kanon, lagom varmt och varma vindar.. Fast vi hade motvind typ halva vägen.. Men det gick bra ändå ;)

Vi tog en fikapaus eller matpaus vad man nu vill kalla det efter 1.5 mil ungefär. 
Köttbullsmacka med rödbettssallad och cola, gott!! :)

Jag tog kort på mamma som tog kort på en båt ;)

Där vi fikade var vi tvugna att ta en liten "båt,flotte" över lite vatten, var väl kanske 10 m till andra sidan, men man kan ju inte cykla på vatten ;)

Min racer ;) Höhö

Mammas älskade bianchi som faktiskt bor i våran hall!! Både hon och Johan hade sina racer cyklar med tok smala däck, gissa vem som fick trampa på som en galning för att hänga på fastän det var i nerförsbacke??? hmm... ;)

Det blev en "liten" tur på lite mer än 4 mil.. Funderar på om jag kommer kunna ta mig upp ur sängen imorrn.. :p

Nu är jag ensam hemma några dagar så då ska jag bara ta det luuugnt. Jag duschade nyss, sådär 5 timmar senare efter vi kommit hem men ändå ;) Jag fastnade framför ett spännande norskt barnprogram xD

Har ni provat dessa??
MMmmm, luktar riktigt gott måste jag säga!!! :D

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se lite film som jag hyrde, 2 styckna som antagligen är sorgliga men sånt tycker jag om ;)

Benjamin buttons otroliga liv och Pojken i randig pyjamas

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0