Lördag?

Jaha då var det redan lördag.. Hm dagarna springer iväg men det gör inte mig något men det kan bli lite svårt att hänga med i svängarna bara :)

Efter att ha vaknat på tok för tidigt hela veckan tack vare högljudnivå från undervåningen så tog jag igen det idag, sov ända till halv 2. Men pigg var jag minsann sen :D

Har för det mesta varit med min mamma under dessa dagar, blivit lite film på kvällarna och några cider med bekanta på en uteservering och ikväll blev det en kvällsfika på stan! :)

Har även hunnit varit på vårdcentralen, fick träffa 2 sköterskor för dom tyckte det var så spännande att se olika utslag ? xD okeeej ja visst. Men dom kunde ändå inte säga vad jag hade för utslag så jag fick en salva. Tackar! Dom sa att den skulle hjälpa men dom har ju aldrig haft rätt om mina problem förr så jag förväntar mig inget denna gång heller ;)

En oförberred utekväll, helt osminkat på krogen! ;)

En iskall Smirnoff är nog bland det godaste som kan drickas! :D <3

Cappucino på expresso house är nästan lika gott!! :D

Har varit en sväng i Lindesberg och skjutit lite, gick väl sådär ;) HAHA.
Hittade något äckelpäckel på rutan på hemvägen iaf :p
Vad äre som är gult?? :O Gult blod.. HÖHÖ!

Örebro stad är just nu omgivet av KONST!
Lite ballt ^^)

Ska snart packa lite och fixa.
Imorrn åker vi till Arboga för tävling sen åker vi vidare till Stockholm några dagar!! :)
DET BLIR NICE!!

pusshej
HAPPY!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0