Kärlek

När man visar lite kärlek mot sina grejer så brukar saker och ting lösa sig :) Nu kunde jag äntligen lägga över bilderna på datorn :D

Idag har jag pimpat min nyckel, den var lite trisst med bara en nyckel och inge mer. Så Loo lärde mig knuta såna där grejs så det roade jag mig när jag var hos pappa tidigare idag :p

Nästan så man blev sugen på att köpa egna såna där snören och sitta och knuta hela kvällen ;) haha men kom fram till att såååå tråkigt kommer jag nog inte att ha ;p

Nu har jag nyss tittat på ett avsnitt av criminal minds jag älskar verkligen alla dom här kriminalserierna! :D Men huuua vad läskiga dom är ibland ;) Som idag när man sitter ensam i lägenheten plus att jag är nå jävuulskt mörkrädd och hade en hemsk upplevelse igår kväll innan jag skulle gå och lägga mig... Jag satt på helspänn och tittade när en neger mördade människor när dom sov!! HUA! Jag ska bli polis när jag blir stor och jag är rädd för skurkarna på tvn... ;)

Tillbaka till igår kväll.. När jag skulle gå och lägga mig så tittade jag ut genom fönstret och det såg så fint ut med alla lampor och regnet så jag var tvungen att ta ett kort.. Först utan blixt då blev det så mörkt så då tog jag med blixt istället..
Då blev det iaf lite ljusare. Jag hade en tanke där att det var säkert någon som såg att det lyste upp i fönstret men jag tänkte inte mer på det.. Så jag tittade på telefon och såg hur bilden blev sen kände jag den där blicken att någon tittar på mig .. Så jag tittade upp mot lägenheten på andra sidan vägen så sitter en gubbe och stirrar på mig!!! Fatta att jag blev skraj :s Jag skrek "han tittar på mig" sen sprang jag till mitt rum och hoppa ner i sängen och försökte sova! xD Jag är så förbannat mörkrädd.. Men jag vet inte om han såg mig egentligen för det var ju mörkt i min lägenhet.. Men han var as lik mördaren i Disturbia om ni har sett den!! HUA! Och jag ska bli polis som sakt!! ;D

Det är inte alltid lugn och ro här fast jag är ensam hemma! usch.

Jag åt nyss godaste kvällfikat! :)
Oboy och rostade mackor med leverpastej!! :)

Haha jag har nyss börjat glo på tv igen så här efter några månader (jag ser aldrig på tv när jag bor i ström typ) så nu har jag hittat några reklamer.. 

TOP REKLAMEN! -> Nya ica reklamen med Telia snubben! :D (Dom 2 bästa reklamerna i samma reklam) (y)
DRYG REKLAMEN! -> Polly... Guuuud så dålig!!! Jag mår nästan dåligt när jag ser den!

Nej men nu ska jag inte besvära er mera men mina tankar ;)
Jooo ni är duktiga på att läsa med dåliga på att kommentera!!!

puss på er!


Kommentarer
Postat av: DIn mamma

Jag får väl komma hem snart så du slipper vara mörkrädd... Max en natt till blir det för dig att vara singel i hemmet!

2009-07-21 @ 10:34:20
URL: http://aurian-tidsoptimist.blogspot.com/
Postat av: Myaraq

Jag gjorde en liten skola för mörkrädda i min blogg ;)

Sök på "mörkrädd" så ska du nog hitta det.



Det löser nog dina problem ;)

2009-07-21 @ 13:40:23
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0