hej då Örebro

Mellan 9.30 till 15.00 skulle vi inte ha nå vatten hemma för dom skulle fixa nå grejs.. Halv 4 hade vi fortfarande inget vatten...

Nu efter att en gubbe sprungit upp och ner och in och ut så har vi äntligen vatten, det betyder att jag äntligen kan börja tvätta mina kläder som jag ska ha med mig imorrn! :)

Men medans jag har väntat på vattnet så har jag packat det jag kunnat! :)

Tycker det är väldigt lite för att vara 1 vecka, börjar bli duktig på att packa :) Sen blire väl lite mer när tvätten är klar!

Och bara för att det ser ut så här ute..
så tänker jag snart ta en sväng förbi solariet! :)

Ska nog gå till ica och köpa lite mat tills imorrn först.
tåg 14 timmar! (y)

Pusshej.
Vi ses i Strömsund imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

2009-07-06 @ 18:36:00
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0