Fortsättning...

Fredag

Mötte som sagt upp Louise vid bussen sen gick vi hem till ringarna och låg och slö tittade på tv och halvsov lite och tog igen oss ;) Sen tror jag vi gick på byns en sväng och antagligen ner till området, jo det gjorde vi :) (dåligt minne känner jag) Sen handlade vi lite mat och gick hem och lagade maten eller ja det var Louise och Serena som lagade maten :)

Samtidigt vi väntade på maten så fixade vi oss osv! :)
Förfestade lite hemma sen gick vi bort till Ingo och bodil sen ner på området! :)

Denna kväll var jag färgglad! ;) rosa lila ja ni ser! :D Jag hade även ett par typ blåa jeans ;)
det regnade ju typ även jämt så jag orkade inte fixa håret ;)

Beccis ville gunga lite ;) Hon lånade mina röda jeans och fick en sexig rumpa ;) grr. hehe :)

Jag fick fixa beccis hår, det blev fint tycker jag :D 

Serena pratar med peter och håller i den gröna peter ;) Hon fick en badanka av Louise och vi alla tyckte den var lik Peter så den fick heta det ;) 

Det regnade inte alls? ;) Ingen som brydde sig :D

Jag hittade balla brillor på toan ;) Dom hade även en gästbok på toan det var kul ;D

Sen var jag inte med kameran mer på kvällen så därför inga mer bilder :p Det vill säga att jag inte var med beccis senare för typ alla bilder är från hennes kamera ;)

Men vi gick ner på området och lyssnade på H.E.A.T och sen in i öltältet resten av kvällen tror jag? Sprang nog mycket ut och in på toa och träffade lite folk här och där men var nog mest inne i tältet ändå tror jag :) Sen närmade det sig stängning och jag tog sällskap med 2 bröder till ringarna xD 2 timmar, jag förstår inte? haha men det var en rolig hemgång för dom där killarna va ju inte riktigt kloka ;) Jag gick även med en pumps i 37 och en sko i 44 tror jag hela vägen hem xD

Louise hade varit snäll och bäddat madrassen på golvet och lagt sig i soffan men dum som jag va så la jag mig i soffan också xD aja! :D

Lördag

Vi vaknade rätt tidigt och jag och Louise bestämde oss för att gå ner till området och titta lite :) Gjorde av med lite pengar och köpte lotter.. dumma grispojke som jag aldrig vann utav ;) Sen gick vi hem och då gick resten av lägenheten ner på byn så jag och louise latade oss med tv och dator medans vi väntade på att dom skulle komma hem så vi kunde äta :p

Det var riktigt gott med pannkakor :) Sen gjorde vi oss i ordning och jag kände mig inte alls sugen och var jätte seg men det löste sig med lite cider ;)

Vi var hemma i lägenheten och bara hade trevligt sen frågade en person om den fick komma med lite folk.. sen frågade en person till och det slutade med att lägenheten blev proppfull men riktigt trevligt var det :D Förutom där ett tag då Johan skämde ut mig så jag nästan ville sjunka genom soffan där jag satt, men nu så här efteråt så gör det inget ;)

Kvällens outfit blev en svart tunika och leggings och även min rosa tröja sen när det blev kallt :)

Beccis :D När vi satt utanför och bara njöt av lugnet som inte fanns en timme senare ;)

Innan det kom folk så fick jag även ha min chips skål ifred ;)

första gänget som kom.. Det spöregna ute just då, syns det? ;) Jonas och Erik iaf.

Louise och jag! <3

HAHA! jag vill vara anonym!! Det syns inte att det är jag va va va? ;) Jag provade Louise brills ;) Lägg märke till gröna peter som drikcer öl xD

Trångt i köket ser det ut att vara :p vet itne va det är för nissar förutom Johan som ser gla ut och erik där bakom :p haha ja det var mer killar än tjejer! xD 

Sen ner på området med hela gänget och tittade på Neverstore, eller ja iaf i 5 min eller nå xD 

Jag och Louise åkte en flotte tur med markus i typ 2 min innan också ;) haha. Sen irrade jag runt lite varstans och härjade med folk. 

Hittade erika och gick till henne och då kom 2 norska killar och ville ta kort på oss ;) haha.

Sen var jag med en trevlig kille resten av kvällen till sent på natten. Tror jag inte har skrattat så mycket på länge ;) haha. Vi träffade lite folk från vårat sällskap lite då och då också :D Trevlig kväll! :)

Fick sällskap hem av en surplutt ;) Men han skyllde på att han var full så okej då.. haha. Sen när jag kom till ringarna mötte jag upp dennis som hade tappat bort louise och massa, hur dom kom dit vet jag inte men ändå. vi hittade henne hemma ;) 

Söndag

Vaknade och tittade sig runt om i lägenheten, jag ångrar mig så att vi inte tog en bild hur det såg ut!!! HERREGUD!! xD Typ alla glas och hälften av alla muggar stog utspridda överallt. Flaskor och burkar likaså.. Klibbigt överallt osv.. Shit!! Var det party här igår eller? ;) hehe. Men efter jag och Louise sprungit runt på byn och kommit tillbaka så hjälptes vi åt allihopa och städade, det tog nästan 2 timmar och då stog jag och diskade hela tiden.. haha :D

Det var faktiskt sol på lördagen och inge regn förutom där tidigare på kvällen när det kom folk som sagt. Men vad händer då om det inte regnar?? USCH. MYGGOR!! 
Haha mitt smalben ser muppt ut xD Men iaf, MYGGBETT, fatta vad det klia.. Man ser också mitt skoskav xD Hela benen och fötterna var fulla men det var ju för att jag var dum nog och hade leggings, Louise också ;) Så under denna dag hade vi typ damp och klia som tokar ibland! USch.

Dunder
Första gången man verkligen varit ute 3 dagar irad, det gick faktiskt rätt bra. Var nog för man tog det rätt lugnt ändå, det var bara på lördagen jag kände mig lite dålig men men ;)

Alla 3 dagar var verkligen jätte roliga så jätte svårt att säga vilken kväll som var roligast men måste nog ändå säga att det var nog Lördagen ;)

Ni ska bara veta hur mycket som hände under dagarna men allt ska man ju inte skriva här det skulle inte sluta så bra då ;) Så jag håller mina strul osv för mig själv! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0