En sann dröm.

Hej jag tänkte visa er lite bilder hur jag bor! :D


Vi börjar i min fina trädgård med en vacker ingång!

Jag har en vacker fontän som jag kan sitta och titta på läääänge!

Jag har även en vacker dusch som jag använder på sommaren! :D
(Fast det är en hemlighet att jag brukar duscha där)

Här brukar jag leka kurragömma med mina vänner :D

Jag har lärt dom där dumma fåglarna att hålla sig på sin sida av gången!! :D

I och med att alla tycker om att vara i min trädgård så har jag skaffat några bajja majjor och satt upp en skylt så folk förstår!! :D

Från framsidan av mitt hem har jag vacker vatten utsikt :D

Sen inuti mitt hem ser nästan allt likadant ut men ni kan få en bild av vilken stil jag har det inne :D

Det var allt för mig, visst är ni lite avis att bo som jag?? :D

// Ja man kan väl få drömma att man är en kung för en dag! :D


Förutom att sprungit runt på Ekerö och slottet så har jag hunnit ätit god mat och shoppat lite :)

Till Lunch blev det våffla m grädde och sylt! :D

Våran shoppingrunda blev på Barkarby och jag köpte ett par jeans och ett par skor!! :D

Jeansen är MYCKET snyggare på riktigt :D LOVE!!

MUMS!! :D

Ja men det var väl allt jag hade idag! :D
Imorrn blire mer shopping och sen åka hem...
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0