Äventyr

Haha vilken åk tur jag och mamma var med om idag. Vi skulle åka till Nora och det hållet för att lämna lite grejer här och där. 

Men enligt mamma så var det mitt fel (det är alltid mitt fel när vi åker vilse) att vi skulle ta en annan väg, för jag ville se vart brandbilen, ambulansen och polisbil som drog förbi i 190 försvann.. Brandbilen hade båt med sig så vi gissade att dom åkte till vattnet ;) Så vi åkte förbi där vi trodde dom skulle vara och där var dom också men vet inte vad som hade hänt för det stog inget i tidningen nu.. Men aja iaf, så medans vi åkte åt det hållet tyckte mamma vi skulle ta en annan väg till Nora för hon letade en bra cykelväg..

Vi hamnade tillslut ute på en smal grusväg ute i ingenstans eller ja vi visste att vi nästan var i fellingsbro :p men v körde och körde för vi förstog ju att vi skulle komma ut någonstans tillslut.. 

Vi kom ikapp en tysk husbil som stog mitt i vägen!! Mamma och jag diskuterade att dom säkert också hade åkt lite vilse...

Och så rätt vi hade för det kom ut en kvinna med en karta och med en viss teckensspråk i och med att vi inte förstog varandra så kom vi fram till vart dom ville och vi visste ju typ vart vi var så vi tog oss förbi dom och dom fick köra efter oss till Frövi camping...

Efter grusvägen kom vi ut på stora vägen så då visste vi vart vi skulle iaf :) När vi var framme vi campingen stannade vi och dom tackade med att vi fick en flaska...
tyskt vin ;)

Sen var vi ju äntligen på rätt väg till Nora, tog bara liiiiite längre tid än vad det brukar ;) Vi åkte först till Gyttorp och lämnade saker hos bla min bror och jag sprang även på emelie och alexander :D Sen åkte vi vidare ut till klacka och lämnade en påse och tittade på deras nya vovve, Svea! Jätte söt!! :D

sötast i den familjen iaf ;) höhö.


Sen åkte jag och mamma in till Nora och åt pizza, min fjärde på en vecka ;) haha!
Oj vad klockan var mycket nu..
sängen nästa! God natt.

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD "sötast i den familjen iaf" hahaha Jag döööööör!!! xD haha

2009-07-17 @ 15:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0