Söndag

Igår kom iaf Fredrik och gjorde min kväll mycket bättre, jag blev även på bättre humör än vad jag va innan. Men jag hade mina stunder.. Igår såg jag även Asterix och Obelix för första gången xD haha det var bra :) Båda var trötta så vi somnade tidigt och imorse vakna vi utan alarmet.

Strax efter 11 åkte Fredrik hem och jag gick ner till skyttehallen för att tävla. Det gick sämre än igår men jag är ändå nöjd :) 387p. 

Nu ska jag försöka skriva klart min engelska sen klockan 5 ska jag ner på sista träffen för livräddarutbildningen ;) Vi ska dyka med tuber och sånt tror jag, spännande ;)

Ikväll får jag väl se vad som händer.
Sista skolveckan nu :) Sen hemma i 3 härliga veckor! :)

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0