Söndag

Vaknade till imorse när mamma lämnade lägenheten sen vaknade jag ordentligt när Louise ringde mig strax innan 10 då bestämde jag mig för att gå upp :p



Syster och Barn har varit här hela dagen nu, mamma och jag bakade bullar :)

Och nyss fick jag veta att mormor mfl kommer (y) och här sitter jag med mjukis och en stor tshirt och håret åt alla håll. Så ska nog hoppa in i duschen nu innan dom kommer. Jag som trodde dagen skulle bli lugn och skön!!

nu har jag varit hemma tillräckligt! xD nej då, blir bättre sen när jag får något att göra på dagarna :p

ny header ;) vad tycks? jag håller på och fixar lite små saker hela tiden :p
pusshej.

JAG SAKNAR mina flickor och Fredrik!<3<3

Kommentarer
Postat av: Louise

headern va snygg! men de verkar vara lite dålig upplösning på den...

Jag saknar dig också!! Hur ska jag klara en HEL vecka??? :P

2009-02-22 @ 16:38:12
URL: http://tankarblirtilltext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0