Östersund

Vilken luring, skrev att nästa gång jag bloggar så är jag hemma. Men icke, jag har bara kommit till Östersund.. Först tänkte jag bara ta upp datorn för att spela och så men sen kom jag och tänka på om det fanns trådlöst och det fanns det, wihoo.

Ja så jag kommer väl sitta här och nörda i 2 timmar nu. Sen ska jag åka buss till Mora och där är förhoppningsvis mamma :)  kommer nog vara skapligt mycket folk där i och med att det är tjejvasan idag.

Jag sov jätte oroligt inatt. Vaknade flera flera gånger. Kröp nämre mys och somnade om. Så där höll jag på hela natten. Det var nog att jag ville göra natten så lång som möjligt så att jag skulle slippa lämna Fredrik ;)

Det snöar i Östersund om ni ville veta.

Kanske ska försöka leka fram en ny header.. Jag har ju tid på mig iaf. Det får nog bli så, fast jag har inga ideer just nu men det kommer väl :p

Får väl se hur länge batteriet räcker på datorn, ser inge el någonstans..
Pusshej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0