MSN

Kul, igår blev jag min msn hackad! IGEN!! Sist kunde jag bara byta lösenord sen logga in igen men det kan jag inte nu längre.. buhu!!! Moget människa!! Så nu har jag precis gjort en ny, en msn som jag bara kommer ha dom jag känner på!!

Hur mysigt är det inte att bara ligga en hel dag och mysa med dig underbara?<3

Verkar som det blir en natt hos älski igen ;)
Sovmorgon imorrn, så imorrn ska jag nog kunna ta mig till skolan! ;)

Måste avslöja min hemlis för mamma snart... Träffar henne på fredag så kanske bra att berätta innan jag träffar henne ;p

Nu ska jag fixa lite.
pusshej.

Kommentarer
Postat av: serena

hur fan gick det till? det måste innebära att du har pluggat :O

2009-02-04 @ 21:21:37
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0