känslan

Jag nämner inga namn eller något men jag kom bara och tänka på en sak som jag fick veta för ett tag sen. En kille hade varit tillsammans med en tjej.. När dom sedan gjort slut har denna kille strulat med sitt ex syster!! Han är Väldigt bra vän med dom båda.. Det känns fel!! Förstår inte hur systern kunde gå med på detta!?! Hon verkar endå ha väldigt bra kontakt med sin syster.. Och nu läste jag att denna syster även är bra vän med systerns nya pojkvän.. ja ni kan ju räkna ut vilka banor jag tänker.. Det ska ju finnas människor till allt. Och ja om denna person inte skulle vara så off mot mig så skulle jag berätta det för henne.. men nu är så inte fallet så hon får skylla sig själv!

Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite, det är inte så roligt att prata med dammråttorna eller fiskarna längre..

Jag fick en tatuering i 18års present. Har haft en ide länge nu men idag kom jag på en annan, men jag vill ju fakiskt ha en jag kan se själv denna gång och det gör man ju inte i nacken :p men får väl se vad det blir.

Just det, måste berätta en sorglig sak.. Jag har slängt säkert 10 ananas ringar idag :'( Det kändes hårt i mitt hjärta kan jag tala om!

Jag vet en sak som jag egentligen inte vet.

trodde du ville att jag skulle vara hemma nu när jag var hemma men icke!! :)

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 9 så att efterlyst ska börja.
byebye

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA @

söt blogg:D ska vi lägga till varandra med bloglovin?

2009-02-25 @ 22:30:31
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Emelie hon själv

kom heeeeeeeeeeeeeeem!

2009-02-25 @ 22:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0