Go kväll

Det sköna med att man är hemma,  så är man bara lat och sitter hemma på lördag kvällar ;) skönt det med ibland! :)

Kom nyss hem från att ha skjutit första korthålls tävlingen för i år.. Och efter att ha tränat 3 ggr så är jag hel nöjd!! på 60 ligg blev det 582, lite klent men okej! Sen på halv matchen fick jag ihop 555p kanon för att var jag ;) Inte så många som förstår detta skytte språk men iaf ;)

Imorrn blire tävling i Filipstad. Så det blir heldag där imorrn. OCH JAG SKA FÅ VIT TOBLERONE DÅ!! :D <3

Inge mer vettigt att skriva så slutar nu!
Jo just!! Jag fick vara med en skit mysko sak idag när vi åkte till eskilstuna.. Vi mötte en bil. En bil som var likadan modell och färg och samma 3 bokstäver i regnr som en person i ström!! Skit skumt!! Säger inte vem jag trodde det var, louise vet! :p Frågan är ju vad personen i frågan gör så här långt ner i landet? Skit skumt som sagt.. :p Men det kan ju inte ha varit han!

Ingen som saknat mig idag :/ Förutom serena som ringde och sa att hon saknade mig, gullunge! ;) <3

ciao.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag saknar diig!!!!!

bra skjutit också! :)

och vad som hände i ström igår kväll va att sandra D "sambo" hade 20 års fest i strand, de skulle tydligen vara as mycket folk och så.. och så är de ju enduro i gäddede :P

2009-03-01 @ 07:32:51
Postat av: Emelie hon själv

jag saknar dig också här uppe i norrland!! :O

2009-03-02 @ 08:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0