Fredag

Äntligen fredag! Skönt!!
Skolan var riktigt seeeeg. Men vi gjorde typ inge vettigt..

Hittade 95 kr på mitt bankkort ;D blev helt överlycklig så gick med serena på byn efter skolan och köpte lite godis inför min resa imorrn. Strömsund bstn 08.20 - Mora bstn 17.40. Yes lite mer än 9 timmar buss! Roa mig med sms gott folk, tack gode gud för mobilen! ;) Och GODIS! :D

Följde med Serena som skulle ner till jönköping på praktik och Louise som skulle på tävling i Sävsjö ner till bussen.. Dom hade sådan tur att dom åkte samma tåg och allt :) Och lämnade mig ensam kvar här.. Nej då ;) Fredrik kom och mötte mig och vi gick till Styve. HAHA när jag kom in där började jag skratta för mig själv för Louise berättade en rolig hrm eller nå dröm hon hade haft och jag började tänka på det när jag kom in! xD jaja.. Kul för mig själv iaf! :)

Vi gick till ester iaf, wihoo helt ensamma där. Billig fika iaf. Var as trött och är det fortfarande så gick hem tidigt.. Eller ja det var ju även för att jag skulle äta och tvätta med. Så nu sitter jag här och hoppas Fredrik tänkte komma snart, ska ju faktiskt upp tidigt imorrn plus att vi inte kommer att träffas på 3 veckor.. Men jaja det är hans val.

Aldrig känt så här.

Du fattar inte att det inte är någon som gillar dig!! Det är ju inte så att någon hoppar utav glädje när du kommer!! xD

Byebye STRÖMSUND.
nästa gång jag skriver sitter jag antagligen hemma i soffan! :)
pusshej<3

tänk om min dröm ändå kunde vara sann...

Kommentarer
Postat av: Louise

kul? Kanske för dig, men inte för mig!!! jag vågar ju knappt somna längre, vet ju aldrig vad man drömmer nästa natt!! xD

2009-02-22 @ 13:31:40
URL: http://tankarblirtilltext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0