felfelfel

varför jag? Kan du inte vara någon jävla svans på någonannan! Lätt att vara sig själv och göra det man vill när du ska vara exakt likadan!!! GLLAJHAPP! 

ohoj, i söndags fick jag veta att jag är snyggare än en räka ;) Puh! Skönt att veta! :p

Känns som att alla lärare är sjuka? Vi har vikarie och iställda lektioner hela tiden känns det som :p Men det gör mig inge :) lite drygt bara. Matte prov imorse, hoppas det gick bra :) 

JAG VILL HA LÖRDAG! NU!!!

Gick bajs att skjuta 50m idag.. men men har ju inte tränat men ändå! :p Luftgevärs träningen var väl helt okej.. Sen har jag även hunnit spelat innebandy och det var väldigt okej kul idag :) mycket träning, skönt! :)

känns som massa babbel nu bara så jag slutar skriva nu :)
byebye äppelpaj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0