Design

Idag har jag lekt mycket med bloggen. Så nu tänker jag inte ändra nå mer på ett tag :) kanske.. det blir som ett beroende att fixa nytt hela tiden :p


Jag har övningskört idag :D Fick kärringsstopp typ 10 ggr för mycket men annars gick det kanon :) haha. träna lite på att starta i uppförsbackar och så.. JAG VILL HA KÖRKORT!!! :D NU!!! :D

Nu sitter jag är och är trött och seg. Skulle vilja mysa med min pojk nu men det går ju icke :/ 21 dagar kvar!!<3

Börjar bli lite nervös inför praktiken imorrn.. Alltid jobbigt att vara på nå nytt ställe sådär, rädd och göra fel och så :p Men men det kommer nog att gå bra :) förhoppningsvis!!

Imorrn skulle nog Christer komma förbi och säga hej :) Sen skulle han och mamma på nå möte :p

Nu ska jag fortsätta sitta här och inte göra någonting.
pusshej. 

Kommentarer
Postat av: tusensanningar

Det var mycket roligare att övningsköra än att ha kökort! När man övningskörde höll man på och lära sig och det var kul (eh, oftast i alla fall). Sen har man väl den rosa lappen i handen, och det roliga är över.



Tycker jag. Fast inte så många håller med mig:)

2009-02-22 @ 22:17:18
URL: http://tusensanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0